MinGuru.no er en innovativ markedsføringsplattform som muliggjør direkte kontakt mellom «Kunde» og eksperter («Rådgiver») innen en rekke fagfelt. Ved å benytte vår tjeneste kan «Kunde» enkelt finne og kontakte kvalifiserte rådgivere. «Selskapet» er ansvarlig for den tekniske infrastrukturen, økonomiske transaksjoner og forholdet til både kunder og rådgivere.
Det er 18 års aldersgrense for bruk av tjenesten.
«Plattformen» presenterer informasjon om våre rådgivere og deres tjenester. Innholdet skal kun brukes som en generell introduksjon og ikke som grunnlag for å ta viktige beslutninger. For personlig rådgivning, anbefaler vi at du tar direkte kontakt med en «Rådgiver».
For å sikre at du får den beste mulige rådgivning, samarbeider «Selskapet» med et nettverk av selvstendige rådgivere. Hver «Rådgiver» er ansvarlig for sin egen praksis og for å gi «Kunde» nøyaktig og relevant informasjon.
Gjennom «Plattformen» kan du komme i kontakt med eksperter innenfor en rekke fagfelt. Det er viktig å merke seg at rådgiverne på plattformen er selvstendige og at «Selskapet» ikke påtar seg noe ansvar for innholdet i rådene de gir. For medisinsk rådgivning, vennligst kontakt din fastlege eller helsetjeneste.
Svarene du får er ment som generell informasjon og ikke som erstatning for profesjonell medisinsk rådgivning. Vær oppmerksom på at svar innenfor helse ikke kan brukes til å stille diagnoser eller bestemme behandling. Rådgivning innenfor helsekategorier er svar verken forebyggende, diagnostisk, behandlende, helsebevarende eller rehabiliterende. Et svar er derfor ikke helsehjelp etter helsepersonellovens definisjon. Spåtjenester er kun ment for underholdning.
«Selskapet» understreker at det er viktig å oppsøke profesjonell helsehjelp ved behov. Ved akutte situasjoner, kontakt 113. For øvrig, ta kontakt med din fastlege eller legevakt. Se også vår side om hjelpetelefoner ved akutte behov.
«Plattformen» legger til rette for ulike betalingsmetoder, både kreditt og forhåndsbetaling. For ulike betalingsmetoder og nærmere forklaring rundt dette, se vår side om betaling.
«Rådgiver» kan ikke se hvilket nummer «Kunde» ringer fra. På denne måten ivaretar «Selskapet» din anonymitet. Ring trygt og sikkert. Din samtale er konfidensiell.
Din tilbakemelding er viktig for oss. For å sikre høy kvalitet på tjenestene våre, gjennomfører vi regelmessig kvalitetskontroll basert på tilbakemeldinger fra deg som «Kunde». «Rådgiver» som ikke oppfyller våre krav vil ikke lenger få tilby sine tjenester gjennom «Plattformen». Tross at vi tilstreber den beste kvaliteten på «Plattformen», innebærer det ikke at «Selskapet» er ansvarlig for kommunikasjon mellom «Rådgiver» og «Kunde».
Etter samtale med en «Rådgiver» kan «Kunde» bli trukket ut til å gi tilbakemelding om sin opplevelse i siste samtale. Dette går ut i form av SMS med link til et tilbakemeldingsskjema. Også her er «Kunde» anonym overfor «Rådgiver». «Selskapet» bruker denne data til å måle kundetilfredshet, samt å fange opp avvik.
Når «Kunde» bruker «Plattformen» eller kontakter «Selskapet», behandler vi personopplysninger. For mer informasjon om hvordan vi håndterer personopplysninger, se vår side om personvern- og integritetspolicy.
Dersom du mener svaret du har fått ikke er tilfredsstillende, ufullstendig eller bryter med lover eller etiske retningslinjer, oppfordrer vi deg til å ta kontakt. Dette kan gjøres via kontaktskjema på «Plattformen».
Eventuelle tvister som oppstår skal løses i henhold til norsk lov. Dersom partene ikke blir enige, avgjøres saken ved domstol. Verneting er lagt til Salten og Lofoten Tingrett.
«Plattformen» benytter informasjonskapsler (cookies). Se vår personvern- og integritetspolicy for nærmere informasjon.
I henhold til Angrerettloven er det ikke angrerett på telefonsamtaler da de er individuelt tilpassede leveranser. Det er angrerett på kjøp av forhåndsbetalte ringeminutter. Ubrukte ringeminutter kan refunderes inntil 14 dager etter kjøp. «Kunde» kan kontakte kundeservice for å benytte angreretten. «Kunde» vil motta et angrerettskjema på e-post som kan benyttes til dette. Refusjonen vil utbetales innen 14 dager til det kontonummer som «Kunde» oppgir til «Selskapet». Det er ikke angrerett på etterskuddsvis betaling av telefonsamtale.