Telefonsamtaler er alltids anonym ovenfor rådgiveren. Rådgiveren kan ikke se hvilket nummer du ringer fra. Anonymitet er en grunnstein i tjenesten.
Rådgiverkoden er en tre-sifret kode som ruter deg til rådgiveren du ønsker å snakke med, når du ringer inn. Man finner denne i midten av rådgiverens presentasjonskort, som illustrert nedenfor.
Se vår side om betaling for enhver tids gjeldende prisinformasjon.
Når du ringer 820 98 444 belastes samtalen over mobilregningen.
Når du ringer 759 88 060 mottar du faktura etterskuddsvis.
Man kan velge å forhåndskjøpe ringetid, dersom man ikke ønsker faktura. Gå da til forhåndskjøp tid, velg antallet minutter man ønsker å benytte og fullfør betaling. Når det er gjort kan man benytte nummeret 759 88 061. Husk at man må ringe fra det telefonnummeret man oppga under betaling.
Selv om du forhåndskjøper tid, er du alltid anonym for rådgiveren du velger å ringe.
Se vår side om betaling for nærmere informasjon om betalingsalternativer og fremgangsmåte.
Hvis man ikke ønsker å motta faktura, kan man kjøpe ringetid på forhånd. Gjerne se vår side om betaling for anbefalt fremgangsmåte og nærmere informasjon
Betaling over telefonregning, eller Mobilbetaling, betyr at du som kunde kan ringe direkte til rådgiveren uten ekstern betalingsløsning. Kostnad for samtaletid belastes av din teleoperatør og fremkommer på ordinær mobilregning. Gjerne se siden om betaling for nærmere informasjon.
Hver enkelt samtale har en maksimal grense på 60 minutter. Samtaler blir automatisk brutt etter dette. Hvis du imidlertid har behov for å mer samtaletid, kan man starte en ny samtale med samme rådgiveren.
Forskuddsbetalte samtaler har en øvre tidsbegrensning tilsvarende ringetiden som er kjøpt.
Alle over 18 år.